ნავიგაცია

close

ჩვენ შესახებ

1 ისტორია
2 სერვისები

თეგეტა პრემიუმ ვიიქელს

შპს „თეგეტა პრემიუმ ვიიქელს“ დაარსდა 2011 წელს და ის ავტომწარმოებელი Mazda-ს ოფიციალური დილერია საქართველოში.

კომპანია მომხმარებელს სთავაზობს მსუბუქი ტიპის ავტომობილებს, რომელიც გათვლილია, როგორც კორპორატიული კომპანიებისათვის ასევე ფიზიკური პირებისათვის.

მისია

ჩვენი მისიაა მომხმარებლისთვის ინოვციური გადაწყვეტილებების შეთავაზება, თანამედროვე და მაღალი ხარისხის მომსახურებისა და ავტომობილების შეთავაზებით.


Mazda Motor Corporation (マツダ株式会社 Matsuda Kabushiki-gaisha) 

Mazda began as the Toyo Cork Kogyo Co., Ltd, founded in Hiroshima, Japan, 30 January 1920. Toyo Cork Kogyo renamed itself to Toyo Kogyo Co., Ltd. in 1927. In the late 1920s the company had to be saved from bankruptcy by Hiroshima Saving Bank and other business leaders in Hiroshima.

In 1931 Toyo Kogyo moved from manufacturing machine tools to vehicles with the introduction of the Mazda-Go autorickshaw. Toyo Kogyo produced weapons for the Japanese military throughout the Second World War, most notably the series 30 through 35 Type 99 rifle. The company formally adopted the Mazda name in 1984, though every automobile sold from the beginning bore that name. The Mazda R360 was introduced in 1960, followed by the Mazda Carol in 1962.

სერვისები

საგარანტიო მომსახურება

“მაზდა ცენტრი თეგეტა“ გთავაზობთ განახლებულ საგარანტიო პირობებს მაზდას მარკის მთელ სამოდელო რიგზე.

საგარანტიო ვადები განისაზღვრება 5 წლით ან 150 000 კმ გარბენით, რომელიც უფრო ადრე დადგება. 
„მაზდა ცენტრი თეგეტა“ გარანტიას იძლევა ავტომობილის ნორმალური ექსპლოატაციის პირობებში აღმოჩენილ 
ნებისმიერი საწარმოო დეფექტის აღმოფხვრაზე საგარანტიო ვადის პერიოდში ყოველგვარი ანაზღაურების გარეშე.

გარანტია არ ვრცელდება მხოლოდ იმ დეტალებზე, რომლებიც ექვემდებარებიან ბუნებრივ ცვეთას (სამუხრუჭე ხუნდების და სამუხრუჭე დისკების ცვეთა, კენჭებისაგან საღებავის ზედაპირის დაზიანება და ა.შ).
ასევე არასწორი ექსპლოატაციით ან სერვისით, ავარიით ან კონსტრუქციაში შეტანილი Mazda-ს არავტორიზებული პირის მიერ თვითნებური ცვლილებებით გამოწვეულ დაზიანებებს.

საგარანტიო ვალდებულებები:
- ავტომობილს უნდა ჩაუტარდეს გეგმიური მომსახურება მაზდას ავტორიზირებულ სერვის ცენტრებში, ყოველი 10 000 კილომეტრის გავლს შემდეგ, ან 6 კალენდარულ თვეში ერთხელ (რომელიც უფრო ადრე დადგება).
- ავტომობილში რაიმე სახის გაუმართაობის გამოვლენისთანავე მომხმარებელმა უნდა მიმართოს ავტორიზირებულ სერვის ცენტრს.