ნავიგაცია

close

SKYACTIV Technologyშესრულება, რომელის შესახებაც არ გსმენიათ

მართვისას სიამოვნების მინიჭება Mazda-ს ძირითადი მახასიათებელია. ეს ჩადებულია ჩვენს დნმ-ში, ისევე, როგორც ყველა ავტომობილში, რომელსაც ვქმნით. მაგრამ ჩვენ ასევე მივილტვით, მაქსიმალურად შევამციროთ გარემოზე მავნე ზემოქმედება. ეს მკაცრი გამოწვევაა, მაგრამ მან ჩვენ მიგვიყვანა შემდეგ გარღვევამდე - SKYACTIV ტექნოლოგიამდე.

ყველგან, სადაც შესაძლებელი იყო მეტი ეფექტურობისკენ სწრაფვა, ჩვენ ყველგან შევძელით. ძრავები ქმნიან მეტ ძალას, ამასთანავე, საჭიროებენ ნაკლებ საწვავს. გადაცემათა კოლოფებს აქვს ნაკლები რაოდენობის ფრიქციონები და შესაბამისად, არის უფრო მსუბუქი და მცირე ზომის. მაღალი დრეკადობის მქონე ფოლადი მნიშვნელოვნად ამცირებს კორპუსის წონას, რათა გააუმჯობესოს დატვირთვა და ეკონომია, თუმცა ამით უსაფრთხოება რისკის წინაშე არ დამდგარა. მჭიდროდ ოპტიმიზირებული აეროდინამიკა უფრო მეტად ააქტიურებს ეფექტურობასა და შესრულების დონეს.


SKYACTIV TRANSMISSIONS

SKYACTIV-MT

ჩვენ გვინდოდა შეგვექმნა ისეთი მექანიკური გადაცემათა კოლოფი, რომელიც სპორტულ მანქანას მიანიჭებდა სიჩქარეში გადართვის მსუბუქ, დახვეწილშეგრძნებას.

გამარტივებული შიდა დიზაინი, ასევე სიჩქარეში გადართვის დამახასიათებელი მექანიზმი მომხმარებელში ტოვებს ამაღელვებელ და სპორტულ შეგრძნებას. SKYACTIV-MT ბევრად უფრო კომპაქტური და მსუბუქია, ვიდრე სხვა მექანიკური გადაცემათა კოლოფები.

SKYACTIV-Drive

ჩვენ გავაერთიანეთ საუკეთესო ატრიბუტები ჩვეულებრივი ავტომატური და ორმაგი გადაბმულობის გადაცემათა კოლოფები.

ეს ნიშნავს, მიიღოთ მაქსიმალური სიამოვნება მართვისას და მაღალი ეფექტურობა. შედეგად SKYACTIV-Drive გადაცემათა კოლოფი გაცილებით უფრო ეფექტურად ერწყმის ძრავს წამყვანი, ვიდრე სხვა ავტომატური გადაცემათა კოლოფები.ეს კი უზრუნველყოფს საწვავის ეკონომიას და ძალის უფრო პირდაპირ, შეუფერხებელ გადაცემას.


ინოვაცია

ინოვაცია

Traction Control System (TCS)

საბურავების სისწრაფის სენსორები განსაზღვრავს, თუ როდის კარგავს საბურავი მოჭიდებას, მუხრუჭები საბურავებზე ნაკლები სიმჭიდროვითაა მორგებული და შენელებულია, რათა ფეხი აუწყოს სხვა წამყვან საბურავ(ებ)ს. TCS Mazda-ს ყველა ავტომობილისთვის სტანდარტული აღჭურვაა.

TCS კონტროლი ააქტიურებს მაბრუნებელი მომენტის შემცირებას დროსელის ელექტრონული კონტროლით, საწვავის შემცირებით და აფეთქების დროის კონტროლით. ასევე გაწევის გაკონტროლება მუხრუჭების მართვის გამოყენებით.

როცა მარცხენა და მარჯვენა თვლების მოდება გზის საფართან განსხვავდება ერთმანეთისგან, შესაბამისი მაბრუნებელი მომენტის მიწოდება შეუძლებელი ხდება თითოეული თვალისთვის. როდესაც ეს ხდება, მაბრუნებელი მომენტის შემცირება ხორციელდება მარცხენა და მარჯვენა თვლების სამუხრუჭე სისტემის გამოყენებით, რაც უზრუნველყოფს სატრანსპორტო საშუალების სტაბილურ კონტროლს.